Oooonnnt

Har så förbannat ont, ändå har det väl lugnat ner sig rätt mkt om man gemför med hur ont jag har haft i några timmar nu.
Två sprutor med gel har dom fått sätta in, snart kommer dom och undersöker om det behövs sättas in en till. Men framåt går det väl iaf. Värkar har jag som bara den, och blöder gör jag vilket dom säger att det är ett gott tecken. Humm
Jag hade aldrig kunnat föreställa mig den smärta jag har haft nu under dom senaste timmarna, och värre kommer det bli.
Jag har duschat i typ 1 timme och Tim har fått massera ryggen vilket ha hjälpt otroligt mkt. Ska försöka röra mig lite nu när jag mår bättre, har inte kunnat vara uppe och gått eftersom jag har haft så himla ont.
Nuuu är det dags för bebisen att komma ut tycker jag!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: karro

Förvärkarna är värst ska ja bara säga dig själva förlossningen är inget !!! de är för arbetet

Postat av: Sara

Hur går det? har han kommit ut ännu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback