Rastlös

Blev väckt kl 6 i morse av att dom skulle sätta två dropp påsar med antibiotika till mig. Dom tog tempen som låg på 39,1 så fick 2 alvedoner, men va för trött för att resa mig och ta dom, så somnade om och vaknade vid 8 då det va dags att pumpa mjölk. Kände mig hur frisk och pigg som helst. Sköterskorna kom in med frukost till mig och tog en ny temp som låg på 37.4 vilket inte är någon feber. Resten utav dagen har jag varit feberfri och det känns jätte skönt.
Tim och Caspian har varit uppe här några runder idag. Så har fått gosa med vår fina prins. Han har gått upp till 2680 g nu :)
Det är så tråkigt att vara här, för jag kan inte göra annat än att sitta vid datorn och kolla på tv. Få ju inte vara upp och gå mer än till toan, annars ska jag hålla mig i sängen. Och jag känner nu när febern är bort hur rastlös jag är.  Så jag hoppas att i morgon när dom ska ta prover att dom vissar att infektionen har lagt sig, så jag kan få röra mig och komma ner till Tim och Caspian. Det är jobbigt att inte få vara hos dom hela tiden.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Izabelle

Usch va tråkigt att allt går emot er, men som det låter så verkar det ju bara bli bättre nu. Hoppas det håller i er så att ni får komma hem friska och glada och känna er som en riktig liten familj =)



Får jag lägga en länk till din blogg på min blogg? Tycker din blogg är så intressant och det blir lättare för mig att läsa den då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback