Saknar

Jag saknar Tim jätte mkt, vilket är jobbigt. Vi brukar ju inte vara ifrån varandra och speciellt inte sova ifrån varandra så det känns rätt tomt nu när han är hemma. Längtar verkligen tills fredag då han kommer in igen.
Är fortfarande dålig, feber, trött och ont i brösten. Men det känns ändå som det har blivit lite bättre om man genför med igår.
I natt när jag skulle mata Caspian hade han dragit ur sonden, frågade personalen om dom skulle sätta dit den igen, men dom tyckte inte det behövdes eftersom han äter så duktigt. Så nu har vår lille prins inga slangar alls, vilket är skönt :)
Idag vägde dom Caspian och han hade gått upp 30 g sen igår, känns verkligen som det börjar gå framåt nu och förhoppningsvis kommer vi snart hem.
Ett nytt test av gulsot gjordes och det vissade sig att värderna som har varit förhöjda har gått ner, vilket är otroligt härligt, få bara hoppas det fortsätter så.
Har väntat på doktorn sen 11 idag, börjar fundera på vad hon tog vägen igentligen. Få väl gå ut och fråga en gång till sen.
Kolla på unga mödrar nu, sen ska Caspian få mat och därefter ska jag gå ner till kjosken och köpe en pizza, orkar inte så och laga middag till mig själv idag.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: karro

ha du provat amma efter du nu ha gett han nappflaska???? kankse gå bättre de gjorde de för min del iallafall!

Postat av: Izabelle

Känns exakt som att läsa om när jag var på sjukhuset med Wilma. Hon drog också ur sonden själv och dom satte inte i den igen för att hon åt så bra och tre dagar efter det fick vi åka hem =)

Så det är nog inte länge kvar nu för er heller.



Vet du varför han kom tidigare eller var det helt onväntat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback