Slapp dag

Blev inte mkt tillsömn inatt, Caspian vägrade sova och när han sov så rosslade han jätte mkt. Dom säger på neo att det är helt normalt för förtidigt födda, men jag tycker det är otäckt och så blir jag rädd att han ska sluta andas så har legat och kollat det hela tiden.
Steg upp vid 7.30 och gav Caspian mat, sen åt jag frukost och kollade på tv. Startade tvättmaskinen och diskade. Sen har jag vikt ett berg med tvätt, nu börjar man faktiskt kunna se golvet i badrummet, så snart är all tvätt upp tvättad, skööönt.
Mamma har varit här och lämnat julsaker, det tackar vi för :) Har inte direkt ork eller råd att skaffa sånt just nu. Tim har gått här och satt upp det mesta, men är lite kvar så det har jag tänkt att jag ska fixa nu ikväll.
Har legat på soffan nästan hela dagen, kände mig helt matt i kroppen och ingen ork alls. Men härligt att slappa oxå, så nu känns det mkt bättre och pigg börjar jag bli.
Tim är på julbord på Ronnebybrunn med jobbet så jag och Caspian är hemma själva ikväll. Få se när Tim kommer hem, han hade dåligt samvete över att åka iväg när vi va hemma, men som jag sa så tycker jag han ska ha lite roligt och det kan vara skönt för han att få komma ut lite. Han har ju hållt sig hemma hela min graviditet och sen varit med mig hela tiden på sjukhuset.
Ska leta upp filmen tomten är far till alla barnen, för den vill inte Tim kolla på när han är hemma, men jag älskar den filmen, så den ska det kollas på ikväll.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra Bader

Du kan ju köpa sånt andningslarm som du lägger på han som tjuter när han slutar , de gjorde min faster de funkade rätt bra sa dom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback