Svar till Jenny

Nepp ingen av oss har körkort. Tim skulle ha det klart tills december så han hade det då Caspian egentligen skulle komma. Men så blev papprena för senade och sen kom Caspian tidigare och nu får det vänta tills vi kommer hem. Jag ska ta körkort, men jag känner egentligen inget behov av det för jag kommer dit jag ska ändå.
Men är det så att du syfta på att vi skulle kört till sjukhuset när Caspian slutade andas så hoppas jag du förstår att det gör man inte. Det hade ju tagit 20 till 30 min och med ambulans går det fortare och nu kunde dom ha koll på han tills vi kom in, varken vi eller dom visste att det va ett vanligt andstopp, det kunde ju faktiskt varit mkt allvarligare!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

nej men kan vara bra om han tex skulle få febetvärk de är ganska hemsk upplevelse. ja menar de är skönt o kunna ta sig någon stans också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback