Underbara hem


Vaknade vid 8. Pumpade ut mat och gav Caspian. Sen åt jag frukost och kollade på tv.
Har nästan varit trevligt att städa idag, det är så man har saknat dom där sysslerna man alltid måste göra :P Hehe, lustigt hur kan man egentligen sakna dom?!
Har diskat, tvättat 3 maskiner tvätt (har kanske 5 kvar), vikt tvätt och plockat undan massa saker.
Vid halv 2 efter att Caspian hade ätit tog vi och gick ut med vagnen. Mötte pappa utanför hans och sen gick vi hem till farmor och farfar. Caspian fick en jätte fin mjukis dräkt av pappa, ska lägga ut en bild på den sen nu är den i tvätten. Farmor gjorde pannkakor som vanligt, det har jag saknat. Och jag har saknat att kunna gå hem till dom 1 gång i veckan.
På hemvägen gick jag inom syrran för att vissa Caspian som hon har tjatat så mkt om. Caspian fick 2 gosedjur utav kusin Sebbe :) Fast tycker synd om Sebbe och Robin dom får ju inte ta i han eftersom dom går i skola och dagis och har en massa smittor, på sjukhuset sa dom att man skulle vänta minst 1 månad innan andra barn få hålla han.
När vi kom in i trapphuset kom Tim hem från jobbet. Så han gjorde middag och matade Caspian sen gick han upp till Konsum för att handla. Medans jag och Caspian sov. Va så himla trött efter att ha hållt på hela dagen, det känns att man inte är van vid det tempot man hade innan.
Kvällen har gått åt till att slappa och snart blir det kolla på nya Saw filmen och sen sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Izabelle

Åh så söt han är =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback