Vår fina prins


Är så stolt över vår fina prins, han är så vacker och underbar <3
Caspian ligger på Neoavdelningen eftersom han föddes i v 35 (34+6), han är så duktig så han behöver endast en slang som är till för sondmatning.
Vi ligger på BB, men i morgon ska vi förmodligen blir ner flyttade till Noeavdelningen, känns ju lite lustigt att inte få vara hos sitt barn hela tiden utan att man ska gå och hälsa på.
Natten har varit hemsk, jag har haft feber och ryggont och sen har jag vaknat av att jag har fått för mig att någon prata med mig, helt sjukt.
Dagen har bestått av att vara hos Caspian, pumpa mjölk äta, vila och träffat doktorn. Allt såg jätte bra ut med Caspian, och det är vi så klart jätte glada för :)
Nu i kväll har dom tagit prover för att se om han har gulsot, i så fall blir det solning för honom ett tag, ska få svaren nu vid halv när vi ska ner och ge mat.
Måste berätta att Tims pappa som är kattvakt hade tagit sig ann och diskat upp all vår disk när han va i lägenheten igår, så snällt av honom :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

gud vad mysigt! jag vill ha en till baby :-) har typ några kassar kläder om ni vill ha.. nu när ni vet att det är en kille.. det svämmar över här hemma med sånt som är för smått.. gör ju kanske inget om det är för stort ett tag framöver? man behver ju alltid kläder.. Kram

Postat av: Sara

Jag samlade ihop allt som låg här hemma som är för litet. Det är allt ifrån stl 50-80.. så han har och växa i.. :-) Men en del kan du bara kasta om du inte vill ha det, man kan ju inte ha samma smak på allt. Men en del är typ oanvänt! Säg till när ni kan hämta det eller om vi ska lämna av det.. ! Kram

Postat av: mamma

Saknar er alla 3...Hoppas att jag snart få hålla lilla Caspian...KRAM/mamma

Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

När jag var liten hade jag så mkt gulsot att grannarna frågade mamma om hon adopterat en kines xD

HAHA .

Hoppas ni mår bra !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback