Yes yes

I natt har jag fått sova. Ändagången va vid 1 då jag gav han mat, sen fick jag sova fram till 8, härligt det. :)
Idag har jag tvättat, vikt tvätt men det är fortfarande ett berg av tvätt kvar. Jag, Mela, Sebbe och Caspian gick upp till Konsum va tvungen att hämta ut mitt paket från HM som ko någon gång under tiden då jag låg på sjukhuset. Hade t.o.m hunnit glöma vad jag hade beställt så det va en överaskning när jag fick en stor låda att öppna :) Haha
Distriktsköterskan eller vad dom heter från BVC va här idag och pratade lite, pinsamt för det såg ut som kriget själv här.
Fick masage utav baby innan ikväll, så mysigt va det. Tur man har en sån snäll pojkvän som erbjuder sig att massera :)
Caspian har fått bada nu ikväll och det tyckte han inte om, bara skrek och hade sig. Men sen blev han tyt när vi tog upp han och masserade han med olja, det tyckte han väldigt mkt om :)
Nu är det läggdags så få vi se hur många timmars sömn vi får.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ska ni vara med i tidningen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback