Äntligen :)

Idag tog vi faktiskt tag i att röja upp på det rum som är tänkt att vår Knubbis ska ha. Vi har haft det rummet till förråd kan man nästan säga. Bara en massa skräp som vi inte orkat ta tag i efter flytten har fått hamna där inne. Men nu börja det närma sig för Knubbisen att komma ut, så kände att nu fick det bli skärpning.
Tog väl typ 2 timmar att få igordning där. Tim spikade upp tavlor och hängde upp gardninger. Fast vi fick åka ner på ÖoB och köpa gardninstång för inte ens det hade vi fixat. Kan ju säga att det har sett rätt dumt ut när man har stått utanför och kollat upp mot vår lägenhet. Bara blommor och en fönster lampa i det rummet.
Men iaf nu är det städat, babygymmet, babysittern, ena vagnen är på plats där inne. Nu saknas bara en bokhylla och sppjälsäng, men det ska vi nog ta och fixa till denna veckan som kommer.
I övrig har vi storstädat. Damsugat, skurat golven, damtorkat och skurat alla köksluckor. Känns jätte härligt att ha det gjort. Tvättat två maskiner tvätt och vikt en massa tvätt. Det är va denna dagen har bestått utav.
Blev paus för att äta middag, potatismos och stekt falukorv, så gott. Fast hemma gjord potaitsmos, pulvermos skulle jag aldrig få för mig att äta, det är så äckligt.
Även kollat på gosspigirl och one tree hill.
Nu blir det ut och slänga sopor, sen göra sig iordning för sängen. I natt lär jag sova gott så som jag har hållt på idag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Vad menar du med ena vagnen? ska ni ha mer än en vagn??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback