Arbetsförmedlingen och pannkakor

Steg upp vid 8 idag och gjorde mig iordning. Vid 10.30 tog jag bussen till stan för att vara på arbetsförmedlingen vi 11. Jag jobbar så lite så jag få ju lite extra pengar därifrån ungdomsgarantin kallas det.
När jag kom dit träffade jag en jag kände och då insåg jag att detta mötet va ett möte med många och inte bara jag och min handledare. Lite illa eftersom jag hade planerat och fråga min handledare om en hel del saker, men få väl ta och ringa henne någon dag i stället.
Efter mötet tog jag bussen till farmor och farfar. Farmor gjorde goda pannkakor till mig, satt och pratade och sen kom mamma och hämtade mig i sin nya bil. Den va jätte fin bilen. :) Mamma körde hem mig.
Väl hemma va det menningen att jag skulle ta och damsuga och skura golven. Men helt plötsligt kände jag mig helt orkeslös så det blevatt lägga sig i sängen och vila tills Tim kom hem från jobbet. Därefter drack vi en kopp te och pratade lite. Sen blev det middag. Falukorv och pasta, vet inte när jag åt det sist men det va lääängesedan och det va så gott. Därefter blev det tv tittande och sen badade vi skumbad med tända ljus, så mysigt så.
Nyss kollat på Desperate Housewives, jätte spännande avsnitt, fatta inte hur jag ska kunna vänta till nästa tisdag innan nästa avsnitt kommer :P
Nä nu blir det sova upp och jobba i morgon.
Fick veta att jag ska vikariera på ett dagis på fredag, ska bli jätte roligt.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

TACK, jag tycker också att den är fin...När du känner dej redo för att övningsköra så bli det med den. Snälla snälla snälla tänk över detta med vaccineringen man skydda sitt barn med bröstmjölken om man själv är vaccinerad. Många kramar/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback