Fredag och muffins bak


Ja min morgon började inte allt för bra, trodde hela dagen skulle gå åt helvete. Men nej va bara morgonen.
Jobbat idag. Därefter blev det hem och läsa nya nr av vecko revyn. Blev även lite tv tittande innan Tim kom hem från jobbet. När Tim kom hem gjorde han middag. Friterad pommes, lövbiff och sallad, det är nog en utav dom bästa mat rätterna som finns :)
Blev att smälta maten och terra Tim med att trycka hans finnar. Haha ja urk tänker ni, men jag tycker det är skoj att trycka finnar. Min syster tycker oxå det, så jag få skylla på att det är hon som har gjort mig knäpp ;)
Diskade och sen blev det muffins bak. Jätte gott recept som jag hittade för ett tag sedan på nätet. Blockchoklad skulle man ha i och det tyckte jag om.
Nä nu blir det mys med min fina älskling, sen sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Utbilda dig till ansiktsbehandlare! :) kul yrke!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback