Haloween

Idag är haloween och inte en enda unge har varit här och gjort bus eller godis för oss. Lustigt, trodde dom skulle ringa sönder dörren, eller gör man inte sånt längre?
Idag steg Tim upp före mig och dukade fram frukost, mysigt att äta frukost tillsammans. Det händer inte ofta här. Med tanke på att jag stiger upp typ 2 timmar före Tim och sen brukar inte han äta frukost.
Idag har det varit en massa folk här. Tims kusin Sudden och hans dotter, Suddens ena släkting, hennes man och deras dotter och sen Tims andra kusin Lotta. Suddesn släkting skulle tatuera sig och tydligen behövdes det så många med då! Tyckte väl det va lite väl mkt att komma så många utan att fråga, men det kanske inte alla tänker på. Men tatueringen gick rätt fort så det va skönt.
Efter blev det in till Linda, en annan utav Tims kusiner :P Hehe. Vara bara Linda och lilla Ellora hemma eftersom Anders jobbade. Men trevligt va det, fikade och snackade en massa. Fick även låna sånt stöd som man sätter i badkaret till att ha bebisen i när man badar och sen en till när det blir lite större till att sitta i, det tackar vi för :)
När vi kom hem blev det att laga middag, pankaksrulle fick det bli. Nu sitter Tim och spela tv spel, inget ovanligt med andra ord :P Jag fundera på om jag ska ta och fixa mina naglar lite i väntan på att en film på tv börjar, få se om jag orkar hålla mig vaken till 21.30, börja bli som en gamla kärring med sovandet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback