Hej hello

På senaste tiden har jag blivit jätte morgon pigg, för kunde jag sova fram till 12-13 men då fick jag ångest över att halva dagen hade gått så då ställde jag alarm så att jag iaf varknade vid 10.30. Nu behövs inga alarm här längra för i stället ligger jag om helgerna och ha ångest över att man inte kan sova ut. Idag vaknade jag vid 8 och va klar vaken, låg i sängen fram till halv 9 sen steg jag upp. Åt frukost och kollade på barnpogram, men va inget roligt som gick :P
Gjorde mig iordning och vikte tvätt, sen vid 12 tiden kom Tims pappa och hämtade oss. Åkte en runda till Karlssons, men hittade inget som jag ville ha där, blev så besviken trodde iaf att dom kunde ha något roligt men icke. Blev en runda till Maxi och sen vidare till Hasselstad till Tims pappa. Åt hamburgare och sen va Tim nere i källaren och målade på spjälsängen medan jag och Rolf satt och pratade. Rolfs kompis kom en sväng så när Tim va klar satt vi där och pratade i några timmar. Har nyss kommit hem, har hängt upp tvätten i torkskåpet och druckigt en kopp te. Händer väl inte allt för mkt i kväll. Kolla på tv och göra jordgubbs milishake som vi skulle haft igår, men det blev aldrig av :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Det som händer är att kroppen börja ställa in sej på ett nytt liv...Det funkar nämligen inte att sova en halv dag när man har små barn...Kram från en trött och seg mamma(fast roligt hade jag igår) Ha det bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback