Hej på er


Helt otroligt, i natt vaknade jag bara 1 enda gång och det va vid 4 tiden på morgonen, längesedan jag sov så här bra!
Steg upp vid 9 tiden. Åt frukost, gjorde mig iordning. Tvättade, vek tvätt, hängde tvätt och diskade. Därefter blev det jobb några timmar, sen hem och hänga tvätt och vidare upp till Konsum. Nu i veckan hade dom billig fläskfile så köpte det.
Härligt att gå en promenad samtidigt även om vädret inte va så fint så va det jätte skönt att röra på sig.
Hemma blev det damsuga sen börja med maten. Fläskfile, klyftpotatis, sås, sallad och vitlöksbröd.
Tim har tatuerat typ halva kvällen så jag har legat på soffan och tagit det lugnt. Nu håller han på med choklad milishake, ska bli så gott. Tycker bättre om sånt än godis, så få se det som mitt helg godis :P
Jag har haft förvärkar från och till hela kvällen, rätt lustigt att det kommer nu när det har varit lugnt ett tag, kanske något på g trotts allt?!
Nä milishake och film nu, ha det gott alla andra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback