Hemska vaccin och hemska natt

Jag har så ont i min vänsta arm där dom satt sprutan. Det går knappt att lyfta min stackars arm.
Nu när magen har börjat bli rätt stor kan jag bara sova på sidan. Magen kan man ju inte direkt lägga sig på och ligger jag på ryggen så gör det för ont. Så i natt har jag haft en sida och ligga på. Höger, vilket ha gett resultatet att efter halva natten så började det värka i den sidan, men vad skulle jag göra.
Det har varit en hemsk natt med ont i kroppen, halsbränna, ont i huvudet och massa upp och kissande. Fy säger jag bara känner mig helt väck nu när jag har stigit upp.
Har ingen lust att göra något alls idag, men det få bli iaf en promenad hem till farmor och farfar och se om dom har något gott att bjuda på, sen hem och titta på film.
Idag hade dom tydligen gått ut med att man ska behöva ta vaccinet 1 gång till om 3 veckor, alltså så kommer jag må dåligt i några dagar nu och sen när det väl släpper ska jag tvingas att uppleva det igen.? Usch vad jag tycker synd om stackas lilla mig.
Fast bebisen kanske bestämmer sig för att komma inom 3 veckor så slipper jag ta sprutan igen, det hade varit toppen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback