Höst mys

Idag är det verkligen höst väder, massa regn och blåst. Det är ju mysigt på sitt lilla viss, när man kan tända en massa ljus och bara sitta inne och mysa :)
Dagen började med frukost vid 10 tiden, därefter dona med kläderna i gadroben, konstaterade att Tim behöver fixa 3 hyllor till så vi får plats med alla våra kläder.
Blev en sväng ner till stan, Tims dongel lr vad dom där trådlösa mackapärena kallas krånglar hela tiden :P Hade ingen lust att gå ut, men med tanke på att det är mig den där donglen står på så fick jag ju offra mig för att gå ut. Blev en sväng inom öob där vi inhandlade doftljus. Men dom va ingen sucse. Köpte nämligen doft ljus med kaffe och äppel. Känner varken någon äppel lr kaffe i lägenheten. Och kaffe doften vill jag så gärna känna, jag saknar att dricka en kopp kaffe, men så fort jag testar det så mår jag jätte illa och det känns som jag ska spy, så därför få jag nöja mig med doften tills våran lilla Knubbis behagar titta ut :)
Kvällen har bestått av att äta på ferali, så gott och mysigt :) Därefter blev det bio, flickan som lekte med elden, tycker den va lika bra som 1.an om inte bättre faktiskt. Det har varit en helt underbar kväll.
Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en kopp te och hela lägenheten är upptänd med ljus, så mysigt. Tim är hos Micke nu, dom hade typ hockykväll (tvspel) där borta så han skulle bort och kolla läget.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback