Ingen vila ingen ro

Steg upp kl 6 idag. Åt frukost, kollade på vakna med the vocie och gjorde mig iordning.
8-15.30 va jag och jobbade som vikarie på ett dagis som heter Myran. Direkt där efter blev det vidare till nästa jobb som kontaktperson/ledsagare från 16-18.
Va rätt trött när jag kom hem, men va ju min tur att laga middag så va bara att ställa sig med det. Blev skink schnitzlar, hasselbackspotatis, sallad och bearnaise, god fredags middag :)
Ha precis satt mig i soffan för att vila, är helt slut efter denna dagen kommer nog sova rätt gott i natt tror jag. Nu blir det att tvätta av sminket på med mykläderna och kolla på film med älskling. Lär väl somna till filmen, men det är ju inget ovanligt direkt. :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback