Inte min dag

Dagen har inte direkt börjat bra.
Först på morgonen så vaknade jag minst 5 gånger utav Tims jäkla alarm som han självklart måste ställa om och somn för att sedan inte stänga av det när det ringer. Från och med måndag ska jag ändra på det, då få bara alarmet ringa två gånger och sen ska han stiga upp, jag ska inte behöva lida för att han vill sova.
Sen skulle jag damsuga, och eftersom jag har svarta gardiner och en katt som ÄLSKAR att sitta i fönstrena så blir gardinerna alltid fulla med katt hår. Därför brukar jag ta och damsuga dom med, men idag när jag gjorde det så rasade hela gardninstången, ner på blommerna och allt flög i golvet. Självklart hade jag vattnat blommerna häromdagen så fanns en hel del vatten i dom. Så vatten, jord, söndriga blommor och gardninger på golvet. Tog ett tag att torka upp det och fixa. Nu har jag ett par fula vita gardniner men få duga tills jag har tvättat dom andra.
Sen skulle jag ha lite lunsch, blev smörgås och oboy. Vi har en skopa i oboy burken och när jag hade tagit oboyen och ska lägga tillbaka skopan tappar jag självklart den rätt ner i glaset så det stänkte ut mjölk och oboy.
Alltså denna dagen harn knappt börjat och så mkt ha redan gått åt helvete. Undra hur resten utav dagen kommer att gå!
Hoppas ni andra har med tur än mig

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback