jag som skulle gjort så mk

Idag hade jag tänkt få en massa gjort. Jag fick inte hälften gjort.
Steg upp vid 10 tiden och åt frukost, sen kollade jag påtv, söndagar går det alltid en massa bra pogram på morgonen. Sen blev det en runda till stan med Tim och Rolf. Först ÖoB där vi handlade dusch stång, men man fick inga såna ringar som man har och hänger duschdraperiet i och dom hade inga såna, så fick åka till Maxi och köpa såna.
Sen hem där Tim satte upp duschstång och drapperi, sen tog vi bort dörren mellan det två toaletterna, så nu ser det lite bättre och ljusare ut. Hatar och ha en meningslös dörr där.
Efter så  städade vi en snabbis, lr blev bara damsugning och skura badrummet för sen kom syrran, Jaime och barnen. Jaime skulle tatuera sig och Mela och barnen skulle på Jocely och Willes kalas.
Sj satt jag och kollade på tv sen skalade jag potatis eftersom det va meningen att vi skulle haft blodpudding, stekt potatis och bacon, men det blev pizza i stället.
Va nere en sväng på Jocelyn och Willes kalas eftersom mormor va där, så hälsade på henne sen va de upp och sen åkte vi med syrran och dom hem och åt pizza där. Sen satt vi dären stund och nu är vi hemma och jag är dö trött.
Resten av städningen och tvättningen få göras i morgon. Snart ska vi lägga oss i sängen där Tim ska ge mig hel kropps masage och så ska vi kolla på film, mysigt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Å vad synd såna ringar har ju jag....KRAM/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback