Klantig nr 1

Somnade vid 10 tiden igår kväll och sov hela natten igenom. Ända gången jag vaknade och gick på toa va när Tim gick till jobbet. Härligt som bara den kan jag lova det va att få sova en hel natt. Men när jag skulle stiga upp vid 9, kände jag mig helt slut, kan ju inte fatta hur det kan komma sig. För många timmars sömn kanske?!
Steg iaf upp, åt frukost, diskade och städade undan lite. Kollade lite på nätet efter lite nya kläder och sen gjorde jag mig lite fruktsallad innan jobbet.
Efter jobbet blev  det hem och vila en pytte stund, sen upp till Konsum för att handla hamburge kött, blev så himla sugen på hamburgare.  Gjorde en god gärning och skänkte pengar till rädda barnen, fast gjorde det mest för att jag kände henne som stod där, lite pinsamt att bara gå förbi när man har en massa skramel i plånboken.
Hemma blev det laga hamburgare och sen äta. Efter blev det vila en stund och sen gick jag till simhallen. Hade verkligen lääängtat efter att simma, men när jag står där och rota fram mina badkläder gör jag upptäckten att jag har tagit med 2 par bekini trosor i stället för ett par och en bekiniöverdel. Och när jag kommer på att jag kunde faktiskt bada i bh, så kolla jag ner och ser att jag har tagit på mig en vit spets bh, väldigt lyckat! Kände mig rätt korkad när jag stod där. Men blev iaf en stund i bastun och det va himla skönt. Sen promenerade jag hem.
Blev att äta en vitlöksbaguett med tomater på och nu ska jag ta mig en kopp te. Få se vad som händer ikväll, blir väl att mysa till en film när Tim har tatuerat klart.
Ha en fortsatt trevlig fredag gott folk

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Man kan faktiskt bli för trött av att sova för mycket "konstigt men sant". Tyckte sååå synd om dej när jag läste om simmhalls historien...KRAM/mamma

PS:Tacka Tim för hjälpen!

Postat av: Ida

Jag har hört att det inte bra att basta när man är gravid? Fast det är klart alla säger olika. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback