Ledig utan sovmorgon

Idag va man ledig då. Dagen började för tidigt för mig kan jag ju säga.
Tim steg upp och gick iväg för att åka till jobbet vid 7, men hans styvpappa som han åker med hade försovit sig så Tim kom upp i lägenheten igen. Då hade han den lilla jäklen stått ute och rökt så jag blev förbannat röksugen och otroligt irreterad. Visst det är jag som är gravid, men det är lika mkt hans barn som mitt och därför tycker jag att han ska ge fan i att lukta rök i min nä'rhet när han vet hur röksugen jag är hela tiden.
Men iaf steg upp då det verkligen inte gick att somna om och då va Tim gullig och gjorde frukost till mig som jag fick äta i tv rummet under täcket va rätt mysigt faktiskt, så jag förlät han rätt snabbt :) Blev rostat bröd med marmelad och varm choklad.
Vid 8 gick Tim igen då hans styvpappa kom för att hämta han. Jag satt och kollade på Vakna med the voice. Försöka få lite sömn men Sanne ringde och väckte mig och sen gav jag upp. Gick i stället och duschade, lååång dusch härligt det. Sen fixade jag naglarna, men mår så dåligt över att dom är korta så känner inte direkt mig fin trotts att dom är ny målade. Blev till att äta lite till och kolla på tv.
Tog bussen hem till Sanne Panne och hennes mördahund, nä bara skoja :P Nelly är så snäll och gör absolut inget, hon är nog för feg :P
Fick god kladdkaka och te, jätte trevligt.
Tog bussen hem och då höll Tim på med maten och Bleckman va här. Åt lite mat, och nu sitter jag framför tv, unga mödrar är just nu och det vill jag inte missa. Ha gjort en kopp te, efter detta ska jag ta tag i disken och sen blir det till att kolla på tv och kanske mysa med Tim. Beror på hur länge han och Bleckman tänker spela yatzy :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback