Lite nytta

Jehå resten utav dagen har typ bestått av att göra nytta. Diskat och plockat undan massa saker. Tim kom hem med hyller till gardrobem så har ägnat mig åt att vika kläder och lägga in, blir så fint så. Men ska upp en hylla till, sen är nästan alla kläder på plats :)
Blev en sen middag eftersom Tim har varit hos sin farmor ikväll. Nu blir det snart desperate housewives sen sova, är så trött så jag hade kunnat lägga mig för flera timmar sen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

hejsan.!! SVAR från din kommentar: Nej jag är inte gravid , jag har kollat det, men hade inte tackat nej till det.

Nej det är den kliniken som ligger i ronneby borta vid alfalaval!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback