lördag igen

Idag har det inte hänt allt för mkt. Steg upp, åt frukost, kollade på tv och duschade. Mamma kom och hämtade mig och Tim, Tim hjälpte Sam att bära upp mammas nya spis till lägenheten. Hon har haft en sten åldersspis och nej jag överdriver inte. Herregud vilken spis säger jag bara :P
Mamma och Sam körde upp oss till hasselstad där vi tillbringade några timmar hos Tims pappa. Tim va nere i källaren och slipade spjälsängen medans jag satt där uppe och pratade med Rolf. Vi fick även middag där uppe. Potatisbullar, kött och beanaise sås. Tyckte dock att det va lite konstig blandning, men det va jätte gott.
Tim ska upp nästa helg och måla spjälsängen.
Blev en sväng till Maxi där jag handlade kamomill te, som jag läst att man ska dricka under graviditeten, det ska ju ha lugnande effekt.
Sen ville Tim tvunget ha godis så blev inom turken. Jag ville inte ha godis, men jag kan inte sitta brevid någon som äter godis, så Tim fick köpa en påse godis till mig med. Sitter och äte det nu och jag har kommit på att godis är som alkohol man tar det trotts att man inte mår bra utav det. Jag mår skit när jag äter godis. Känner en sån lustig känsla i kroppen och speciellt magen, men nog f*n måste jag äta det.
Nä nu ska vi bege oss in till sängen och gosa till en film.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback