Lugn lördag

Somnade som en stock igår på soffan innan vi ens började kolla på en film, snacka om att vara trött :P
Steg upp vid 9 tiden idag, åt frukost och kollade på tv. Blev att göra sig iordning och vid 11 åkte vi med Tims pappa till stan. Han skulle iväg och spela med Tims ena fabro så vi gick lite på stan och kollade i affärer. Fick ju en jätte fin tröja utav baby som jag ska ha på begravningen. Träffade även Tims andra fabro och kusin även dom va ute och handlade begravningskläder.
Nä vi hade kollat färdigt gick vi hem till Tims fabro Stefan och hans fru Sita, va bara Sita hemma eftersom Stefan och Rolf va och spelade. Så fikade med henne och sen kom Stefan och Rolf va där en stund till och lyssnade på alla Stefans historie, mest påhitt :P
Blev att åka hem och äta lite mellanmål och ligga på soffan och läsa om förlossning. Måste ju veta lite vad som kommer att ske med kroppen. Tror jag har bestämt mig helt för vilka bedövningar jag ska ha.
Mamma kom och hämtade oss så åkte vi hem till mamma där Tim och Sam bar ner tvättmaskinen för att åka hem till oss och sätta upp den i vårt badrum, så nu har vi en egen tvättmaskin och slipper tvätta med andra människor :) Tack så mycket mamma :)
Tim lagade middag, fick bli köttbullar och pasta, sen där efter ha det bara varit slapp på soffan. Orkar inte gör så mkt mer, ha lite ont i magen och känner mig trött.
Blir väl att kolla på film sen, men först blir det kvällsmat :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Jag är nog lika glad som ni....Jag har själv alltid hatat tvättstugor....Så att kunna ge er den och veta att ni kan tvätta när ni vill gör mej överlycklig....Tim kommer nog att lösa detta med dom olika symbolerna....Många kramar/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback