Maginfluensa igen

Ja då va det dags igen för maginfluensa. Det va ju bara ca 1 månad sedan jag hade det, men är såna smällar man få ta när man är ute och vikariera på förskolor, då är det ju mkt lättare att få det. Och jag har väl inte allt för bra imunförsvar eftersom jag har varit rökare och sen ska ju imunförsvaret försämras när man är gravid oxå.
Maginfluensan började vid 6 i morse och sen har jag hållt på att spy sen dess, inget som jag äter få jag behålla. Ha sovit några timmar under dagen, rätt skönt när man inte mår bra.
Nu ska jag försöka få i mig te med socker, det borde ju vara bättre än inget, om inte annat så gör det inte ont att spy upp det.
Ska även kola på en film hade jag tänkt nu när man känner sig lite bättre, få bli "På smällen" den filmen är skit bra.
Längtar tills Tim kommer hem, vill ha någon som tar hand om mig. Han har lovat att köpa hem Coca cola och sen en barn pizza.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Stackare...Krya på dej KRAM/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback