Mina älskade naglar

Jag blir så deppig, jag har alltid haft super starka naglar, trotts att jag inte kanske sköter dom så överdrivet mycket. Men det har väl mer ren tur att göra.
Bara lite nagel olja och filning 1 gång i veckan och målade naglar jämt, det har räckt för att dom ska hålla sig långa och fina. Men nu på sista tiden har dom bara försvunnit. Jag har korta hemska naglar och jag mår faktiskt väldigt dåligt ver detta.
Varför sviker mina älsklingar mig? Kan det vara något med graviditeten eller vitaminbrist?
Ska iaf ta och gå till en sån som fixa naglarna och hoppas på att hon kan göra något åt detta. Kosta va det kosta vill, mina naglar är viktiga för mig, men antar att jag få göra detta efter jul då jag har fått en del pengar.
Någon som ha något tips till att få naglarna till att bli starka igen?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback