mvc

Inte mkt till sömn. Vaknade flera gånger i natt och sen vid 5.30 rev katterna ner gardinstången och blommerna i stora rummet så då va det upp och städa. Sen lite över 6 började Tims mobil ringa och höll på fram till nästan 6.50 lite jobbigt. Men sen sov jag som en stock den timmen fram till 8. Steg upp käkade frukost, målade naglarna och damsög.
Vid 11 tog jag bussen in till stan. Gick inom lindex och handlade en pyamas och ett par byxor till bebisen. Sen vidare till mvc för att träffa barnmorskan. Idag va det mest bara prat om förlossningen. Men magen mättes och måttet hade stigit från24 till 28, så nu är jag nästan uppe i den normala kurvan. Jag ligger lite under der normala, men barnmorskan säger att det är för att jag va så smal innan jag blev gravid då kan man inte räkna med att man ska ligga på det normala. Lyssnade på bebisens hjärtljud låg på 145, så underbart att höra :) Sen kände hon lite på hur bebisen låg, tydligen med huvudet neråt, vilket jag inte trodde, för så som magen såg ut så såg det nästan ut som h*n låg med huvudet upp vid revbenen på mig :P
Ska dit om 2 veckor, och då ska dom väl kolla järnvärdet och lite annat.
Blev en sväng inom wills och handlade lite och sen bussen hem. Satte upp nya gardiner i stora rummet och åt lite mellanmål, sen kom systeryster och Sebbe på besök. Blev fika och dom tittade runt i lägenheten.
Nu ska jag vila mig en stund, sen blir det att ta hand om disken och laga middag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback