Ryggvärk frn helvetet

Natten har varit kanon bra, sov fram till 4.30 utan att stiga upp. Blev så glad när jag såg va klockan va när jag va uppe på toa, tänkte att nu kommer jag vara utvilad under dagen. Gick och la mig hann precis somna om, men sen va det kört. Kisen höll på att riva halva lägenheten. Han krafsade på gadrobsdörrarna, mjauade och körde rally i soffan. Helt plötsligt låter det konstigt från köket så jag gick ut för att kolla, då hade katt f*n lyckats hoppa upp på köksskåpen och satt så nöjt och kollade ner på mig när jag kom ut. Fick lite panik när jag såg detta. För kryddhyllan va precis under han och det såg inte ut som han skulle klara av att hoppa därifrån så jag fick klättra upp och hämta honom.
Gick in och lyckades somna om då jag hör hur något smäller i golvet och gå ut i köket, då sitter Kisen så stolt uppe på skåpet igen, men denna gången hade han rivit ner massa kryddburkar. Höll på att få ett utbrott.
Gick in och la mig och tänkte jag skiter i detta nu, nu få han sitta där så kanske jag kan sova. Men Kisen lyckades ta sig ner och började busa med Smulan runt i hela lägenheten. Tror jag låg vaken i 1 timme, sen lyckades jag somna om.
Vaknade en stund senare och kände att jag hade sån värk i ryggen som inte kan beskrivas i ord, tänkte då lägger jag mig på ryggen så jag ligger rakt brukar hjälpa rätt bra. Men icke, det jorde mer ont, så ont så jag visste nappt om jag vågade andas. Lyckades tillslut sätta mig upp i sängen. Då släppte det genast mkt bättre, har ju fortfarande ont, men inte så hemskt. Det sitter på vänstersidan så vet i tusan vad som har hänt. Jag få lite noja att det kan vara foglossningar för det sitter om man säger ner mot bäckenet. Men då borde det göra lika ont när jag sitter upp väl? Inte nog med ryggvärk så har jag haft otroligt ont i magen, känns typ som mensvärk är väldigt otäckt tycker jag. :(
Nu ska jag ta mig mitt morgon te och kolla på tv, sen få vi se vad som ska hittas på idag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback