Slemig söndag

När jag gick på toa innan idag så kom det en låång och slemig sträng, väldigt äckligt kan jag infomera er om. Blev lite smått skraj och tänkte va är nu detta.Gick ut och googlade på slempropp och fick upp en bild där man såg hur den såg ut. Shit tänkte jag vi som ska måla spjälsängen idag. Knakse inte det första man borde tänka på men det va det som slog mig, jag är ju lite lustig. Ringde iaf till sjukrådgivningen för att kolla om dom trodde det va slemproppen, dom skickade mig vidare till förlossningen där jag fick prata med en trevlig kvinna.  Hon frågade en massa saker och jag svarade. Hon sa att det mkt väl kunde vara slemproppen så som jag beskrev den, men att det inte va någon fara om den gått, men att jag skulle kolla så att det inte kom något rosa aktigt i trosorna eller när jag torkade mig och fick jag mer sammandragningar skulle jag ringa in igen.
Tims pappa kom och hämtade oss och vi åkte upp till hasselstad. Åt pannkakor med bacon tärningar i väldigt gott. Sen va Tim nere i källaren och målade spjälsängen medans jag och Rolf satt och pratade. Va där uppe hela dagen.
När vi kom hem satte jag mig och kollade på one tree hill och därefter gosspigirl älska dessa två pogramen :)
Tog mig ett bad efter pogramen för att se om "mens" värken släppte och det gjorde den som tur väl va.
Nu sitter jag i soffan och Tim sitter brevid och spela tv spel. Ska smörja in magen och sen sova. Upp tidigt i morgon och träffa barnmorskan.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback