Smyg start på julen


Smulan är otroligt söt när hon sover, här ligger hon i sin korg med sitt lam som hon brukar gosa med och jag tycker det är så gulligt :)
Vaknade vid 3 i natt av magvärk eller ja mensliknande, detta höll på under hela morgonen, trotts att jag tog en lång och varm dusch opch det fortsatte under hela dagen. Trodde att det kanske va dags men under kvällen har det börjat av ta, så antar att jag kan vara lugn ett tag till :P Hehe.
Jobbat idag. Därefter blev det tvätta, vika tvätt, hänga tvätt och diska. Satte mig i soffan när Tim kom hem från jobbet och tog det lugnt. Vid halv 5 kom Tims pappa och hämtade oss. Åkte upp till kyrkogården för att kolla på graven där dom lagt ut alla blommorna efter begravningen. Det va verkligen jätte fint. Efter blev det vidare till stan. Va på lindex, dinomin och tv spel butiken. Blev även en sväng inom Willys och handla lite mat. Och gissa vad dom hade fått in, peppakaks deg, så gottit :)
Så när vi kom hem blev det tomtegröt till middag och mumsande på pepparkaks deg, snacka om att smyg starta julen här hemma ;)
Skurat hela toaletten, till och med dörrarna och listerna är skurade med ajax rengöring, så nu luktar det gott och frächt där inne igen.
Har även gjort iordning i vår ena gadrob inne i sovrummet där vi har strumpor och underkläder. Så nu är alla gadroberna fixade och det känns skönt.
Bleckis är här en runda och är lite social.
Snart ska jag ta och hänga upp den sista maskinen tvätt och vika det som redan hänger i torkskåpet, sen blir det till att göra jordgubbs milishake och kolla på någon bra film. Tim har lovat att massera min rygg lite i kväll, härligt. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Du kommer märka när det är dags. för det gör onnnt!!Är nog bara lite förvärka du börja få :) Men inte så länge kvar nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback