Stackars lilla mig

Värken i armen har inte släppt än, gör lika ont som innan.
Vilket härligt höst väder det har varit idag. Promenerade hem till farmor och farfar. Farmor gjorde några pannkakor till mig, så gott. Min farmor vill laga mat till mig och bli sur om man tackar nej så därför säger ja ja tack till mat där :)
Rundan hem blev lite jobbig, för fick kramp i höger benet flera gånger och va tvungen till att stanna. Känner mig som en gamal tant.
Väl hemma så hängde jag upp tvätten, sen vilade jag en stund och sen blev det att laga middag.
Sen har jag typ bara legat på soffan. Mår skit. Ont i huvudet, kroppen, feber och jätte trött. Och på detta har det även kommit en hel del förvärka, men försvann oxå igen.
Snart börjar desperate housewives så ska försöka hålla mig vaken och kolla på det, sen blir det sängen. Få se hur jag mår i morgon och om det blir något jobb

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback