Tjoho



Ja är stooor nu, kan man verkligen bli större utan att man spricker?! Känns faktiskt inte som det går att bli mer större än så här. Magen stramar som bara den, det är ett under att jag inte har fått en enda bristning, men dom börjar väl komma snart antar jag.
Tycker vår Knubbis ska ta och tänka på att komma ut, typ inom 2 veckor. Men tror inte vår Knubbis tycker det, h*n verkar trivas så bra där inne så blir väl  flera veckor till, men då få det bli det. För jag tänker inte göra något för att sätta igång förlossningen förens jag gått över V 40.
Men trotts att det börja känns och börja bli lite jobbigt, så älskar jag verkligen att vara gravid, det är helt fantastiskt att ha en bebis i magen <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback