Torsdag

Blev att sova en stund på morgonen, typ en timme sen tog jag och fixade iordning mig och åkte in till stan. Mötte Lisa på torget och följde med henne hem. Hon och Robin har flyttat ihop till en 1.a i stan. Den va jätte fin, dock otroligt liten. Jag hade aldrig kunnat bo i sån liten lägenhet ihop med någon, man få ju knappt plats :P
Drack te och pratade massa skit. Tog bussen hem vid halv 2, hem och åt lite. Va jätte fint väder ut så tog en promenix till Konsum, påvägen träffade jag Kith, länge sedan man såg henne så det va kul.
Väl hemma blev det att sätta sig i foräljen och läsa tidningarna som jag köpte uppe på Konsum. Gravid tidningar är otroligt intressanta och jag tycker man lär sig en del utav att läsa dom.
När Tim kom hem från jobbet gjorde han middag. Den va super god va ris, köttfärs, gurka och tomat ihopa blandat. Efter blev det en massa tv tittande, kände mig helt slut i kroppen och det värkte i ryggen och en hel del sammandragningar. Så kvällen har enbart bestått av tv tittande och vilning. Tim har varit gullig och masserat ryggen och magen, så mysigt är det :) Jag har värdens snällaste pojkvän <3
Lägga sig i Tims knä nu medans han kolla på ett tv pogram, sen blir det sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback