Trevligt trevligt.

Shit vad mkt man hinner med när man stiger upp bara någon timme tidigare än vanligt. Tänk om man kunde stiga upp tidigt varje dag, men sen är det ju det att sängen är ju såå gosig på morgonen att jag aldrig vill stiga upp :P
När jag duschar har jag en viss förmåga att duscha väldigt varmt, min kropp är knall röd när jag kommer ut och det nästan ångar ifrån mig. Hade dörren öppen till badrummet så katterna kunde gå på toa idag när jag duschade. När jag kom ut ur duschen och gick in i tv rummet va fönstrena där helt igen imade. Tyckte det va lite pinsamt, man kan ju undra vad grannarna trodde vi sysslade med här. Tror ju inte att dom tänkte att någon duschat alldeles för varmt med dörren öppen :P Haha
Varit i stan och lämnat in lönerapporten. Gick till leksaksaffären för att ställa några frågor om deras olika babysitter och sen vidare till hälsokosten för att köpa ny havandeskapsolja eftersom min är slut. Nu ska det smörjas den sista tiden :)
Va och köpte en jätte fin lykta på insperation tror jag affären heter. Rätta mig om jag har fel Linnea :P Behövde ha något i storarums fönstret eftersom det såg så himla tomt ut där. Slänger in en bild på min fina lykte sen.
Träffade Zophie så vi gick till Kontan och fikade, mkt trevligt tyckte jag att det va :) Hon hängde även med mig när jag skulle handla på Willys. Blev en hel del saker.
Tog bussen hem och några små fjantar satt och tryckte på stopp kanppen hela tiden trotts att dom inte skulle av, väldigt irreterande.
Tim ville ha pizza idag så vi åkte in till stan med hans pappa och åt. Tog en sån där inbakad men den va inte så god, för mkt ost va det i den.
Ha nyss kommit hem och ska ta ett varmt och härligt bad och sen ska Tim få äran att massera mig :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback