Trött som bara den

Knappt någon sömn, men det är ju inget ovanligt nu mera. Steg upp kl 6.30. Åt frukost och kollade på vakna med the voice och gjorde mig iordning.
Skulle varit ledig idag, men fick ett vikarie jobb på junibacken mellan 9.15-15.30, skoj att komma ut på olika platser. Tycker verkligen om att vikariera. Då få man göra lite andra saker än sitt vanliga jobb :P Men jag trivs även att jobba som ledsagare/kontaktperson, det är roligt att kunna hjälpa andra människor.
Efter att jag hade varit där gick jag inom farmor och farfar som bor nästan där vid. Fikade, pratade och kollade på någon dokumentär om kriget och som farmor sa Hitler fan :P Farmor berättar en hel del om när kriget va, det är rätt spännande att höra på, man ska vara tacksam för att man har sluppit vara med om den tiden.
När jag kom hem höll Tim på med maten, blev kycklingsallad.
Efter maten blev det att ta ett bad, har så ont i revbenen på högersidan, badet hjälpte dock inte något vidare.
Ströman har varit här och tatuerat Tim, så 2 nya tatueringar har han gjort, snygga blev dom. Räknade ut att förra året gjorde Tim 20 nya tatueringar vilket är rätt mkt, detta året har han gjort 5.
Bleckis har varit här i några timmar nu, han skulle ha lånat mitt tradera konto, men verkar inte bli något av det. Nu sitter vi här och kolla på tv. Ha kollat på Desperate Housewives och ätit glass :)
Blir väl att gå och lägga sig när Bleckis ha gått, har varit super trött sen middagen och hade redan då kunnat gå och lägga mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback