uppe med tuppen

Vaknade 8.15 av att mobilen låg och ringde trodde det va alarmet så lät det ringa. Men efter några sekunder fattade jag att det inte va det eftersom jag inte ha samma signaler på alarmet och ringning. Lyssnade av medelandet jag hade fått och det va från vikariejobbet. Ringe till dom och dom ville att jag skulle vikariera idag i eringsboda. Tyvärr blev det inte så mkt med det, eftersom jag kan inte ta mig till eringsboda. Dom hade inte antecknat att jag inte hade körkort. Lite synd för jag hade gärna jobbat.
Nu blir det i stället att ta hand om disken som "glömdes bort" igår, och sen blir det dricka en kopp te och skriva handla lista.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback