V 31-V 12


Shit jag tyckte faktiskt att jag hade stor mage i v 12, när man ser den nu, så ser den ju inte alls stor ut. Den syns knappt :P Hehe men för mig som ladrig haft mage lr knappt något fett på magen så va den ju faktiskt rätt stor :P Haha
Idag går jag in i v 31 vilket betyder 9 veckor kvar till beräknad födsel, det är ju inte alls långt kvar nu. Men ändå känns det så långt borta. Jag kan inte fatta att om 2 månader ska vi bli föräldrar, det är rätt overkligt. Jag/vi längtar så mkt efter att få se Knubbisen. Kanske är en jätte liten bebis sen när h*n kommer ut :P Hehe Jag tror iaf att Knubbisen kommer få mina mörka drag och min stora ögon, det är jag nästan säker på!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback