23 månader

Idag är det den 19.e vilket betyder mitt och Tims datum, 23 helt underbara månader. Tänk va tiden går fort, känns inte alls så länge.
Jätte fint väder har det varit idag och då får man passa på att vra ute. Lär ju inte komma många såna dagar till i år. Blev en promenad till Konsum för att handla, hade en rabatt kopung som har legat här hemma i typ 2 månader, tänkte att nu är det på tiden att den används, så idag blev det gratis handlande, inte varje dag det hände :P
Blev en runda in till stan, gick lite i affärer och sen tog vi en glass på torget.
Väl hemma blev det städning. Älskar när man har sprejat hela toaletten ren med ajax, det luktar så gott, synd att lukten inte håller i mer än typ 2 dagar.
Åt lite middag och sen fick vi besök av Lars och Elin. Suttit och snackat och sen spelat tv spel. Lr dom spelade, inte jag :P Trevlig har det varit. Elin berättade en rätt otäck sak. En hyresvärd hade tydligen åkt dit för att satt upp kamrer i ventilerna på hus/lägenheter han hade uthyrda där han filmat massa tjejer när dom duschar och sedan sålt dessa. Det värsta är att en utav dessa lägenhterna bodde mitt ex i och hyrde utav honom, vilket kan betyda att det suttit kamrer där när jag har varit hos honom och duschat. Behöver ju inte betyda att det gjorde det just då, men känns rätt otäckt att veta att möjligheten finns att han kan ha sett mig naken. Urk vilka äckel det finns.
Lars och Elin har nyss gått och jag har precis drukigt en jordgubbs smoothies. Jag och Tim ska ta och kolla på green street hooligans 2, få se om den är lika bra som 1.an :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: timpa

älskar dig hjärtat du e de finaste som finns! (K)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback