3 veckor och 3 dagar

Så lång tid har det gått utan att jag har haft mina percinga i. Men funderar på att sätta i dom igen, är ju ändå ingen som märker det. Men lustigt nog så fort man ha dom i så tjatar folk om att man ska ta ut dom och när man gör det så märker dom inte äns det. Konstigt. Min farmor tyckte det va så fult med percingar och tyckte att jag inte borde ha sånt. När jag nu tog ut dom så tog det 2 veckor och 3 dagar innan hon märkte det, och ändå så är jag där 1 gång i veckan. Och Tim som jag bor ihop med han märkte inget förens jag frågade om han såg någon skillnad. Han tittade lite sen sa han "har du tagit ut percingarna?" Och mamma som alltid tjatar om att jag borde ta bort dom, hon har inte ens lagt märke till det, eller hur mamma?
Få se ikväll om det blir att sätta in dom igen eller inte, men saknar faktiskt mitt så kallade skrot i ansiktet, det är ju faktiskt endel utav mig.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Tänk att jag har vist märkt det och blev sååå jätte glad! Men vågade inte säga något, för ibland har du en viss förmåga att vilja ha det tvärt emot vad jag säger eller hur? Så jag tänkte om jag säger något att du var sååå fin utan så sätter du i dom direkt...och det ville jag inte att du skulle göra...och så tänkte jag att nu har min lilla tjej blivit stor och har mognat nu när hon ska ha barn!!!Det brukar ju vara så att man gör det: KRAM/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback