Det där med namn

Jag har tänkt en hel del på det där med namnet man ska ge bebisen sen när h*n kommer. Jag och Tim är ju fullt överäns om vilka namn vi vill ha både om det blir en pojke lr en flicka, Caspian lr Stella.
Men sen pratar alla om att man måste välja flera namn, för när väl bebisen är ute kanske h*n inte ser ut som en Caspian eller Stella. Men tänk om man bara ha dom namn man tycker om och man verkligen vill döpa sitt barn till det namn, ska man strunta i det lr ska man ge det namnet för att man tycker om det?
Jag har ju ingen bild i huvudet hur en Caspian eller Stella ser ut, utan bara att dom namn är fina. Och jag vill ju inte döpa mitt barn till ett namn bara för att jag vet att det finns fler med det namn som ser söta och gulliga ut. Jag vill ju att mina barn ska skapa typ en egenskap lr vad man säger för deras namn.
Hum vad ska man göra?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: A N N i C A *

caspian är ju såå fint :D ska jag döpa min husky-valp som jag ska köpa nästa år till xD

Postat av: Sassah

Jag tycker ni ska ta dom namnen ni vill, jag ha namn som jag vill ha på mina barn, och jag tror inte det kommer ändra sig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback