Död snö

Tim ville att vi skulle kolla på film igår, någon som han hade valt ut då. Det va den sämsta film jag sett på VÄLDIGT länge.
Den handlade om några ungdomar som ska till fjällen, där dom ska bo i en stuga i några dagar. Det kommer en gubbe på kvällen och berätta för dom att stället ha ondska över sig och sen börja massa sjuka saker hända. Det dyker upp massa tyska nazi soldater som är zoombier och dom sliter ur tarmarna på nästan varenda person!
Filmen va så överdriven så jag tror nog inte det finns en person i väden som kan tycka filmen är bra.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sassah

Haha jag och Hans såg den och tro det eller ej Hans tyckte den va bra men jag tyckte den va as dryg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback