dryg dag.

Typ inte gjort något vettigt alls idag, fy vad jag har kännt mig lat. Steg upp vid halv 10, åt frukost satt vid datorn i några timmar. Kollade på en beck film, åt lite mellanmål fick bli en rostsmörgås och smoothies av hallon och yoghurt. Därefter gjorde jag faktiskt något vettigt. Jag tog tag i reklam berget som låg på köksgolvet/en utav stolarna. Rensade upp så att dom viktiga papprena inte kommer bort. Därefter gick jag in och rensade upp under bordet där vi har alla tidningarna samlade. Vi har ett sånt bord som man kan lägga tidningar och sånt under glasskivan lr hur man ska förklara :P
Tom va gullig och masserade min rygg när han kom hem, har så ont i den. Däefter blev det middag, potatisbullar och sallad jätte gott. Vilade lite. Och sen ringde mamma och sa att hon hade hämtat banan kartonger till oss, så gick ner och mötte henne och hämtade kartongerna. Tack mamma :) Så nu kan vi ta och på börja packandet, ska ta det i helgen tänkte jag.
Tog en promenad till Konsum för att handla bröd, blev en tidning oxå, vi föräldrar, alltid roligt att sitta och läsa. Så har suttit med en kopp te och tidning nu och myst. Nu blir det film med baby och sen sova :)
I morgon ska man få lite nytta gjort iaf :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Det är klart att jag hjälper er, det är väl det man har föräldra till....KRAM/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback