Duktiga jag

Idag känner jag mig faktiskt väldigt duktig, ha fått rätt mkt gjort idag.
Steg upp vid 8.10, åt frukost och kollade på Vakna med the Voice. Efter blev det att polcka upp saker ur lådorna, så endel blev iaf fixat. Damsög hela lägenheten vilket va rätt behövligt, skulle behövt skura golven oxå, men det hann jag ej. Gjorde mig iordning och gick till jobbet.
Tog bussen in till stan när jag hade slutat och mötte Maria. Gick en vända inom Kicks och köpte lila nagerlack, har fått mani på lila saker, allt ska vara lila just nu :P Gick till Kontan och tog en fika, lr Maria fikade, jag åt middag. Hehe. Blev kycklingpaj med sallad, dressing, te och bröd, super gott och väldigt mkt fick man för 67 kr. Blev en vända inom gallerian och tittade lite. Gick inom Vero Moda och hittade jeans för 50 kr. Det är så roligt för jag brukar ha problem med att hitta rätt storlek eftersom det sällan finns i så små storlekar. Men iaf testade storlek 25 och insåg att det va omöjligt att ha, jag va för tjock för dom haha, snacka om att jag skrattade åt mig själv, första gången jag få säga nej dom passar inte, jag behöver en större storlek, annars brukar det heta, finns det mindre storlekar. Men iaf fick tillslut på mig ett par 26 som satt perfekt, fast kunde ej knäppa dom över magen, men spela roll 50 kr och dom satt skit bra man kan ju ha gumisnodd vid knapparna.
Hittade även en stickad tröja och ett linne jag ville ha men känner att jag behöver lägga pengarna på annat än kläder just nu.
Gick och mötte Tim och Rolf på Willys, handlade, sen bar det av till Maxi, handlade där och sen vidare till ÖoB där det inhandlades saker till städningen utav den gamla lägenheten och även lila ljus :)
Hem och packa upp varorna, tog och hängde upp gardninerna och Tim va duktig och satte upp tavlor och sånt :) Sen har jag suttit i soffan och läst mamma tidningen, mkt intressant i den.
Ha tryckt i mig två vama mackor och snart blir det film med älsklingen. Har otroligt ont i mina i min kropp och känner mig allmänt uppsvälld just nu. Fy tusan hoppas denna känslan ger med sig efter några timmars sömn.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback