......


Igår va jag hos chefen ochskrev på lapp om mamma ledighet. Ska gå hemma från den 1 december, och om jag orkar och vill ska jag börja ha min ena brukare runt den 1 mars. Anledningen är att jag bara ha brukaren 4 timmar i veckan, vilket man delar upp t.e.x 2 tim månadagar och 2 tim fredagar. Och då få Tim lite egenstund med barnet, vilket kommer nog bli väldigt bra :)
Efter blev det en sväng ner på stan. Handlade ett set för 129 kr, en body för 99 kr och sjal för 79 kr på Kappahl. Tog bussen till jobbet och därefter blev det hem och börja med middagen. Blev kycklingsallad. Följde med Tim hem till en som han skulle laga datorn hos, gick rätt snabbt. Därefter gick vi inom Bleckis en snabbis för att säga hej, och sen blev det vidare till Konusm och hem. Tim bakade bullar här på kvällen, dom blev super goda :) Mådde inte så bra igår kväll, trött, förkyld, frös och hade ont i hela kroppen, så la oss rätt tidigt.
I morse kändes det inte helt bra, men orkar inte ligga hemma, och sen har vi en annan sjukling hemma. Stackars Tim har så ont i sitt huvud, kanske migrän igen, så få väl gå upp till apoteket sen och köpa sånt nässpray som man ha mot migrän. Tyckte så synd om han i morse :(
Ska ta och dricka upp mitt te, sen duscha och göra mig iordning.
Ha en trevlig dag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback