Flyttat

Sitter i den nya lägenheten nu. Är helt slut trotts att inte jag ha bärt något.
Kunde knappt sova i natt, kände mig orolig och så. Men tillslut lyckades jag sova några timmar. Steg upp vid 8.30, åt och sen tog jag bussen in till stan. Hämtade nyklarna på Ronnebyhus och sen blev det inom dinomin för att kolla lite babeis saker. Tog bussen hem till farmor och farfar. Åt god middag, kött, potatis och sås, älskar farmors sås :) Och så sydde farmor dit en knapp på min ena tröja som hade gått sönder. Blev en runda till den nya lägenheten för att hänga upp gardinstängerna. Men va ju lättare sagt än gjort när dom skruvat bort hållarna. Så blev inget med det. Men tog iaf och torkade av skåpen, kyl/frys och badrum.
Golven som vi hade valt va jätte fina.
Mamma och Sam kom med middag till oss, blev flygande jacob jätte gott, tack till snälla mamma :) Och tack till snälla Sam oxå förstås :)
Efter maten satte dom igång med att bära. Jag försöka plocka upp så mkt som möjligt här borta i lägenheten. Fick upp blommorna och en hel del utav köksgrejerna. Just nu orkar jag inte ta mera, få ta det i helgen i stället.
Tim håller på att sätta upp tvbokhyllan sen blir det sova. I natt lär vi nog sova jätte gott :)
Bilder kommer när vi ha packat upp och fått sakerna på plats

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Det är klart att jag hjälper till när ni behöver hjälp!Det är det man har föräldrar till... Hoppas att ni kommer att trivas i er fina lägenhet...Många kramar/mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback