Fullt ös

Ledig idag, fast har varit fullt ös hela dagen så har inte tagit det så lugnt som jag kanske borde ha gjort.
Steg upp vid 10 tiden, käkade frukost, diskade och fixade iordning mig. Gick hem till farmor och farfar för att fika och kolla hur det va med dom.
Mamma hämtade mig där och så åkte vi till Slättagårdsskolan där syrran jobbar för att hämta henne. Åkte till stan och handlade på maxi. Svindyrt på maxi, Willys är bättre!
Hem och packade upp mat varorna. Tog en promenad till Apoteket för att handla mocoangin och nässpray till Tim den stackarn som håller på att bli sjuk igen.
Hemma blev det att vila 20 minuter innan jag påbörjade maten. Blev engelsk köttfärslåda, jätte gottit. Direkt efter maten hämtade mamma mig och så åkte hon, jag, syrran och syrrans ungar till Nättraby. Till den där blomster affären som jag aldrig minns namnet på, tror den heter Blekingeplantan. Jag hittade tyvärr inga blommor som jag ville ha, men i och för sig sparade jag pengar :P
Åkte hem och sen blev det en stunds vila för att sedan bege mig ner till tvättsugan och tvätta. Så kvällen har bara gått ut på tvätta, tvätta och åter tvätta.
Märks att jag inte har vilat så mkt idag, för jag har sjukt mkt sammandragningar idag och det har varit väldigt obehagligt. Ska ju till barnmorskan nästa tisdag, men vet inte om jag kanske borde ringa och säga att jag får väldigt mkt sammandragningar?!
Nu blir det snart att gå och lägga sig, förhoppningsviss sover jag nästan hela natten.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback