Goa äppel

Mamma ringde idag och sa att kokerskan på dagis hade gett henne äppel som vi fick, dom va jätte goda :) När jag flyttar till hus, någon gång i livet ska jag ha en massa äppelträd i trädgården. Likaså ska jag odla så mkt som möjligt. Det smakar så gott med egenodlad gurka, tomat och allt sånt och är nog mkt nyttigare än det man köper i affären.
Tog och gjorde lite gravid yoga i morse, måste verkligen se till att göra minst 15 minuter varje dag nu fram tills förlossningen, skärpning! Om det nu kan hjälpa till en lättare förlossning ska man ju verkligen se till att träna.
Jobbat idag, efter blev det en sväng hem till farmor och farfar, fikade och pratade. Drack en ekologisk saft som farmor hade köpt, den va väldigt god, smakade nästan som hennes hemmagjorda.
Väl hemma blev det att laga middag, blev pankaksrulle som är så gott. Vlade maten en halvtimme sen blev det tvättstugan som vi har mellan 19-23. Men va inte så mkt tvätt som det brukar vara. Jag och Tim tog en promenad upp till Konsum lagom runda att gå. Handlade lite och sen blev det hem. Sen har det varit tvättstugan och tv tittande. Bland annat har jag kollat på svenska hollywod fruar vilket nog va sista gången jag kollar på. Bli så irreterad när jag ser den där Anna Anka, vilken bitch hon är, borde ha ett skott hål i pannan lr lära sig bete sig lite snällare!
Nu blir det ett äppel till och snart hämta den sista tvätten.

Till anonym om järnbrist. Tack för tipset om att man ska dricka juice till järntabletterna.Jjag visste det och gör det varje dag, men det verkar tyvärr inte hjälpa. Dricker även juice med extra järn och flosyra, men icka att det ger någon effekt :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback