hårig pizza


Jobbat idag, därefter följde jag med syster yster hem på en kopp te. Snackade om massa saker. Jaime hade köpt jätte häftiga kruker som va formade som en kropp och så skulle man ha växten i huvudet så såg det ut som hår, såna måste jag köpa till bebisens rum :)
Fick en jätte gullig sak som syrran hade beställt till vår bebis. Det är ett gosedjur som kan användas som filt och kudde oxå, hur söt som helst. Lr vad säger ni?! Tack så mkt :)
Gick hem, fast va inte hemma så länge innan jag och Tim bestämde oss för att gå upp till Chaplin och äta pizza. Va god, fast blev lite äcklad när man hittade 2 håstrån i maten, men dum som jag va så sa jag inte ett ljud om det. Sånt borde man ju egentligen inte acceptera.
Tim och hans kusinbarn Victor sitter och spela NHL. Oc jag tror att jag ska ta mig ett bad och sen fixa till mina naglar. Blir väl franskmanikyr, men tror att jag få fila ner naglarna lite, dom växer så ojämt.
Ha en trevlig helg på er

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

fan va äckligt dedär med hår i pizzan!! du skulle sagt till!! sånt ska man inte acceptera!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback