Helt slut

Steg upp 6.20, men hade då legat vaken sen ca 5.30. Gjorde lite frukost och satt mig framför tv.en kollade på vakna med the voice, mysigt :) Tim steg upp strax efter mig och vid 7 åkte han till jobbet. Kollade på tv, diskade och gjorde mig iordning. Skulle vikariera på junibacken idag kl 9, men dom ringde och sa att det inte va så mkt barn där och frågade om jag kunde va på mumindalen. Ja det spelade ju inte så stor roll, förutom att det va nämre till mumindalen för mig. Gick dit där och va där till 15.00, roligt va det. Därefter vidare till nästa jobb (till min brukare) och därefter hem, baby hade gjort mat tills jag kom hem. Hamburgare, så gott :) Vilade lite på soffan, sen blev det en promenad till Konsum, va jätte kallt att gå men efter en stund blev det härligt. Skulle ha bakat blåbärsmuffins, men jag är helt slut och känner mig inte så bra, så det få vänta tills i morgon. Jag är inte van vid att stiga upp vi den tiden och hålla igång så många timmar, det märks!
Nu blir det film, och en skål glass.
Måste bara berätta att en tjej skrev till mig idag, hon hette oxå Martinique, lite små häftigt att hon hittade mig på bdb. Vi är ju bara 3 personer i sverige som heter Martinique :) Jag va den enda i hela sverige med stavningen Mattinic, mamma och pappa som gjorde den stavnngen när jag föddes, men jag bytte till den redig stavningen vid 11 års ålder och vid 14 års ålder så byttes det ut i registerna lr vad man säger.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback