Kära helg :)

Fredag igen, känns som denna veckan har gått extremt fort, antar att det beror på att man har varit sjuk och legat hemma och inte brytt sig allt för mkt.
Steg upp åt frukost, pratade lite i telefon med syrran och sen tränade jag gravid yoga och gick till jobbet. Därefter tog jag bussen till stan. Va på arbetsförmedlingen och fick papprena påskrivna så jag får lite pengar från dom denna månadern och därefter blev det handla lite på willys. Tog bussen hem och sen blev det typ vila fram tills maten blev klar. Idag hade vi kyckling i bröd med sallad. Tim bakade eget pitabröd det blev jätte gott :)
Gick hem till Tobbe en runda på kvällen, ville sno med mig Tobbes söta katt, han va så söt den lille Happy, jätte fina drag såg ut precis som en tiger och sen va den hur gosig som helst. Tim och Tobbe spelade tv spel, därefter gick dom hem till någon annan och jag gick hem. Hann knappt innanför dörren förens Tim ringde och bad mig komma ner och öppna, så va ej länge han va där. Vi tog en runda upp till Melin där Mickan, Figge och Zophie satt och drack va rätt skoj, men jag va så trött så pallade inte vara där så länge. Ska ta och krypa ner och sova strax.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback